mia-

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Onsdag V1

Av Mia - 10 november 2010 17:00

HELT OTROLIGT!!! PÅ EN VECKA HAR JAG TAPPAT 4% AV MIN KROPPSVIKT... OMG

 

Haft en SUPER bra dag idag. Fick ett ryck i morse lämnade Elise på skolan, sedan åkte jag till badhuset. Simmade och tränade i vattnet i 50 minuter.

Ställde mig sedan på vågen OMG hur är det möjligt att tappa 4% av sin kroppsvikt på bara en vecka. Ändå syndade jag i helgen med pizza...


Inget mer synda nu!!!


Efter badet hem o vila en stund.


Sedan till vårdcentralen för nästa träningspass.

Denna gång gick det mycket bättre. Ojoj Jag fick kämpa till o från. Vissa övningar är lite väl enkla men andra får upp pulsen ordentligt.

Så jävla skönt o känna att man svettas som en gris och att benen skakar.

Nu är kroppen helt slut men jag är lyckligare än på länge.

Vill träna mer.

De andra har lite svårt på träningen. En var knapt med alls och en annan hon pallade bara halva passet. Jag kör hårdast av alla.

Lyckades hålla mig borta från snack gubben. Han gick till attak på en av de andra tanterna.

skönt ja!!


Imorgon blir det nog dansmattan på kvällen. Har tvättstugan på fm så det är tillräklig träning.


Trött men LYCKLIG!  

 
 
Ingen bild

Heike

10 november 2010 17:16

Du är ju bara skitbra !! å ingen j...la pizza i helgen !!! hoppsi boppsi !

Mia

10 november 2010 20:12

Ne inte en chans... Ingen mer pizza!!!!
Jag vill se roliga nr på vågen nästa vecka också. Kanske inte vågar satsa på så höga nr som den här veckan men några kg iallafall...

SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!!

 
Ingen bild

Mor

10 november 2010 21:27

Vad du är duktig!!! Kämpa på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 mars 2013 13:29

Klädpaket storlek 50/52 Grön kortärmad 2 stjortor en vit en svart en beige tröja en grå tröja med 3/4 ärm ett par rebook träningsbyxor svarta ett par röhnisch träningsbyxor svarta med rosa detaljer ett par vita leggings   200 eller ...

Av Mia - 26 februari 2013 07:22

Såååå underbart skönt med sovmorgon. Fick sova ända till 6.40. Barnet var lite seg upp men jag längtar efter en underbar dag. Ska strax gå ut och morgonfodra hästarna. Sedan blir det lite stallpyssel. När Sofia kommer tillbaka från stan ska vi u...

Av Mia - 25 februari 2013 16:10

Ja då sitter man här i trappen igen. Tror att jag ska vadera detta trappsteg så det blir extra skönt att sitta på. Tur att det är kanon utsikt här ifrån iallafall. Sitter och tittar ut över stallet och väntar på att få se när Elise och Sweet ska...

Av Mia - 24 februari 2013 17:50

Har som sagt jobbat hela helgen. Men den har vart riktigt bra iallafall. Har kanon arbetskamrater som förgyller dagarna. Sedan har jag vart i stallet och myst med damerna. Igår var första gången Fresa markerat att hon blev trött och inte orkade...

Av Mia - 22 februari 2013 19:31

Idag har det vart verkliga toppar och dalar med bredbandet. Hade toppen motagning i soffan tidigare i kväll. Så jag lyckades se på film såååå nice. Nu ville de inte vara med alls så ny sitter jag i trappen och ser ut över gården. Hästarna är nattad...

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards